sobota 10. února 2018

Co nikdy neříkat lidem, kteří jedou do Rumunska



Poté, co jsem se rozhodla jet na Erasmus do Rumunska, jsem se setkala s mnoha a mnoha reakcemi od nejrůznějších lidí. Některým se moje volba zamlouvala a ujistili mě, že je tam krásná příroda a že by hned jeli také. Nicméně další, mnohem početnější skupina, se k mé volbě stavěla... hodně skepticky. Nejlepší hlášky si můžete přečíst v článku.


„Moje známá tam jela a ukradli jí náušnice ze zlata přímo uší, když byla na veřejných toaletách.“
„Mami, ale to není možný, toho si člověk většinou všimne, když mu někdo šroubuje něco z ucha, a ještě k tomu na záchodě.“
„Tady to možný není, to je fakt, ale tam v tom Rumunsku, tam je možný všechno.“

„A to se tam jako nebudeš bát?"
„A čeho jako?"
„No, třeba... chodit po ulici?"

„Proč jsi nejela jinam? Vždyť je tolik zemí, kde bys to měla všechno jednodušší..."
„Jako třeba kde?"
„Třeba... na Slovensku."

„Proč zrovna Rumunsko? To by ses mohla na čtyři měsíce nastěhovat na Cejl a měla bys to nastejno."

„Proč zrovna Rumunsko?"
„Protože má v názvu RUM."
„Jo aha... ale to bys měla spíš jet do VÍNOnska, ne?"

„A jak se tam dostaneš?"
„Asi vlakem a pak dostavníkem, jako Jonathan Harker v Drákulovi."
„... počkej, tam fakt pořád jezdí dostavníky?"

„Kde budeš bydlet?
„Normálně, na koleji."
„A to tam jako mají, jo? A nábytek je z krevních destiček?"

„Já jsem slyšel, že tam jsou kočovní cikáni. Ne, aby tě napadlo seknout se školou a přidat se k nim!"

6 komentářů:

  1. Aha, tak další věc, co se nemá sdělovat cestujícím do Rumunska:
    https://www.youtube.com/watch?v=iDpxJHblYEU

    OdpovědětVymazat
  2. Teri,chtěla jsem tě poprosit, nemohla bys tu dát někde Neswletter, který by oznamoval nový článek :)? Díky!
    www.terijans.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jestli někdy pojedu na Erasmus,tak bude asi jedno kam, ale je mi jasné, že podobné chytré otázky budu dostávat také, především od rodiny :D
    já chci POEzii

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš, to mi připomnělo, že na olomoucké lékařské fakultě můžeš (a v podstatě je to jediná volba) na Erasmus na Slovensko :DDD. Nic proti bratrům a sestrám, ale ta představa je fakt vtipná.
    Ach jo, a VÍNOnsko je fakt k popukání. Jo. :D

    OdpovědětVymazat
  5. V Rumunsku jsou super lidi ♥ Měla jsem tu čest s několika studenty 20+ a byli fakt suproví. Hodní a vstřícní. A kupodivu (i když tam maj ty dostavníky) mají dobrou úroveň angličtiny. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hm, vypadá to, že Vlad Napichovač si Erasmačku nakonec našel, i když ona o něm nechtěla nic slyšet ...

    OdpovědětVymazat